تامین امنیت سایت

بسیاری از سایتها امروزه به جهت پایین بودن امنیت، مورد حمله هکرها قرار میگیرند و چهره آنها تغییر میکند و گاها وب‌سایت خسارتهای جبران ناپذیری میخورد که هزینه‌های زیادی را به مدیران وب‌سایت تحمیل میکند.

بسیاری از نفوذهای صورت گرفته به وب‌سایت‌ها به دلیل ضعف سیستم مدیریت محتوای آنها و یا ناشی از مشکلات امنیتی وب سرورها میباشد که هکرها به آسانی با یافتن این مشکلات امنیتی به وب سایت نفوذ کرده و تغییرات مختلفی در محتوا و سیستم سایت ایجاد می‌کنند.

هکرها به آن دسته از افراد گفته میشود که دانش بالایی در زمینه باگ‌های امنیتی سرورها و سیستم‌های مدیریت محتوا دارند و با آنالیز وب سایت‌ها و وب سرور مشکلات امینتی آنها را پیدا کرده و از طریق همین مشکلات امنیتی به وب سایت‌ها حمله میکنند که این حملات ممکن است دلایل مختلفی چون دلایل مالی، خرابکاری، مسائل سیاسی و … داشته باشد.

 

بهروز منصوری با ارتقاع سطح امنیت وب سایت‌های ایرانی‌، اقدام به آنالیز و مشاوره در زمینه ایمن سازی و رفع ضعف‌های امنیتی این سایت‌ها با درخواست مالک وب سایت میکند.

خدمات ما در زمینه تامین امنیت سایت شما عزیزان با تکنولوژی و علم روز صورت می‌گیرد که به دو صورت زیر قابل انجام است:

 

خدمات دوره‌ای:

در این روش تست نفوذ به صورت دوره‌ای (ماهیانه) انجام می‌شود. در این روش سایت شما به صورت دوره‌ای بررسی می‌شود و هرگونه مشکل و ضعف امنیتی رفع خواهد شد.

مزیت این روش در این است که اگر حملاتی در یک دوره انجام پذیرد شناسایی و برطرف سازی آن دقیق تر است و خطرات ناشی از حمله خنثی خواهد شد.

 

خدمات مقطعی:

با استفاده از این روش، آنالیز سایت بر اساس یک مقطع زمانی مشخص انجام شده و کلیه مشکلات و ضعف‌های امنیتی سیستم شناسایی و برطرف خواهند شد.

پس از انتخاب هر کدام از روش‌های پشتیبانی امنیتی ذکر شده، سایت شما به صورت کاملا تخصصی مورد آنالیز قرار می‌گیرد و جهت رفع مشکلات اقدامات لازم به صورت پیشنهاد و یا از طرف ما اجرا خواهد شد.

 

موارد مورد آنالیز وب سایت:

● اسکن پورت‌های باز و دارای حفره امنیتی

● اسکن بیش از ۱۵۰۰ ضعف امنیتی خطرناک در اسکریپت و ساختار سایت

● کشف ضعف تزریق SQL + اعمال Blind SQL Injection

● کشف ضعف‌های تزریق اسکریپت (XSS)

● کشف ضعف امنیتی پیمایش پوشه‌ها (Directory Traversal)

● کشف صفحات ورود کاربران و مدیر و اعمال آزمون نفوذ پذیری

● اسکن وب سرورها برای ضعف های امنیتی

● اسکن وب اپلیکیشن‌ها (مثل: Cpanel, Plesk, phpMyAdmin, WordPress, Mambo, Joomla, Drupal, DotNetNuke, phpNuke, phpBB, Mambo)

● کشف زیر دامنه‌ها توسط DNS zone و اعمال اسکن بر روی آن‌ها.

●جلوگیری از هک شدن سایت

●آنالیز و بروزرسانی وب سایت

●ایمن سازی پوشه‌ها و سطح دسترسی ها

●بروزرسانی پایگاه داده‌ها

●امن سازی پایگاه داده‌ها

●نصب افزونه‌های امینتی و مانیتور وب سایت

●پشتیبانی حرفه‌ای از امنیت سایت

●مدیریت حفره‌های امنیتی و غیره ……

 

 

برای تامین امنیت سایت و اطلاع از هزینه انجام کار کافیست آدرس وب سایت و شماره تماس خود را برای ما ایمیل کنید.

در اولین فرصت با شما تماس خواهم گرفت

mr.mansoori@yahoo.com